1. Na niniejszy sprzęt udzielane jest prawo gwarancji. Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Karta gwarancyjna jest nieważna bez dowodu zakupu ( jako dowód zakupu rozumiany jest paragon lub faktura ). Reklamujący powinien dostarczyć sprzęt do Punktu Zakupu lub po uprzednim skontaktowaniu się z serwisem, bezpośrednio do Punktu Serwisowego. Produkt oddany do serwisu powinien być oczyszczony z zabrudzeń.
Na produkcie powinien być oryginalny hologram identyczny z hologramem, który jest umieszczony na karcie gwarancyjnej wydanej do tego produktu.
3. Niniejsza gwarancja nie obejmuje:
a) elementów zużywających się: folii golącej w maszynkach i trymerach do włosów, noży i ostrzy tnących w maszynkach
b) uszkodzeń mechanicznych oraz uszkodzeń wynikających z naturalnego zużycia takich jak: otarcia, zarysowania itp.
c) uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem lub z nienależytą starannością oraz wad powstałych wskutek nieprzestrzegania instrukcji obsługi
d) napraw, które nie zostały wykonane przez Punkt Serwisowy do tego uprawniony
e) uszkodzeń powstałych na skutek niedostatecznego zabezpieczenia produktu podczas wysyłki do serwisu.
4. Wady lub uszkodzenia wynikłe z winy wytwórcy ujawnione w okresie gwarancji usuwane będą bezpłatnie w terminie 21 dni od daty dostarczenia sprzętu do Punktu Serwisowego. Punkt Serwisowy zastrzega sobie prawo do przedłużenia tego terminu, gdy wystąpią okoliczności od niego niezależne.
5. Okres gwarancyjny wynosi 12 miesięcy w przypadku użytku komercyjnego oraz 24 miesiące w przypadku użytku konsumenckiego. Okres gwarancyjny rozpoczyna się od daty umieszczonej na dowodzie zakupu. Okres ten ulega przedłużeniu o czas przebywania produktu w serwisie ( czas i opis naprawy są dokumentowane na drugiej stronie karty gwarancyjnej ).
6. Reklamujący może żądać wymiany produktu na nowy, wolny od wad, w przypadku, gdy:
a) w okresie gwarancji dokonano dwóch napraw, a produkt dalej wykazuje wady
b) Punkt Serwisowy stwierdzi, że wada jest niemożliwa do usunięcia.
7. W razie nieuzasadnionego zgłoszenia gwarancyjnego Punkt Serwisowy może obciążyć reklamującego powstałymi kosztami. Części wymienione w ramach naprawy gwarancyjnej przechodzą na własności Punktu Serwisowego.
8. W sprawach nieuregulowanych warunkami niniejszej Karty Gwarancyjnej zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności produktu z umową sprzedaży.
PUNKT SERWISOWY
TREKO Serwis
ul. Unii Lubelskiej 3 serwis@treko.com.pl
61-249 Poznań www.treko-hair.pl