Produkty objęte naszym serwisem gwarancyjnym posiadają srebrny hologram z numerem ID produktu, kartę gwarancyjną z danymi naszego serwisu oraz etykietę na pudełku naszej firmy. Po tym poznasz, że produkt należy zgłosić do naszego serwisu TREKO.

Napisz do nas maila na adres serwis@treko.com.pl podając nazwę i model produktu oraz rodzaj uszkodzenia (możesz również załączyć zdjęcie). Pamiętaj, że do naprawy gwarancyjnej niezbędny jest dowód zakupu lub jego kopia (ksero, zdjęcie, skan). W odpowiedzi prześlemy formularz reklamacyjny, który należy wydrukować i wypełnić oraz dołączyć do reklamowanego artykułu. Całość (produkt + formularz + dowód zakupu) należy przesłać do naszego serwisu (pocztą lub kurierem) na adres:

 

TREKO Serwis

Ul. Unii Lubelskiej 3

61-249 Poznań

Tel. 502 312 284

serwis@treko.com.pl

Tak. W momencie, gdy serwis przyjmie zgłoszenie naprawy lub reklamacji, otrzymasz SMS-em i/lub mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z jego numerem. Możesz sprawdzić status naprawy wchodząc na poniższą stronę i wpisując numer zgłoszenia:

www.treko.online.serwis.ntsn.pl

Naprawa trwa do 21 dni kalendarzowych (z wyłączeniem dni wolnych od pracy). Serwis zastrzega sobie prawo do przedłużenia naprawy, jeżeli zajdzie konieczność zamówienia dodatkowych części u producenta. Serwis pracuje od poniedziałku do piątku.

Tak, ale nie każdego sprzętu. Jeżeli interesuje Cię naprawa pogwarancyjna to koniecznie, przed przesłaniem produktu do serwisu, napisz do nas maila (serwis@treko.com.pl), w którym opiszesz jaki produkt masz do naprawy i co jest uszkodzone. W odpowiedzi prześlemy decyzję i wycenę naprawy.

 

Nie naprawiamy:

- maszynek do strzyżenia

- nie ostrzymy noży tnących i nożyczek

- trymerów i podgalarek

- sprzętu kosmetycznego

- sprzętu do pielęgnacji skóry i paznokci

Niestety, ale bez dowodu zakupu lub jego kopii nie możemy zrealizować naprawy gwarancyjnej. Karta gwarancyjna powinna być dołączona do reklamacji, gdyż prezentuje warunki gwarancji oraz zawiera historię napraw – nie jest jednak konieczna przy składaniu reklamacji. Jeżeli masz kartę gwarancyjną to dobrze ją dołączyć.

Jeżeli chcesz skontaktować się z serwisem lub masz dodatkowe pytania odnośnie serwisu napisz do nas maila (serwis@treko.com.pl) lub zadzwoń (tel. 502 312 284). Na pewno pomożemy!

Warunki gwarancji przedstawione są w zakładce WARUNKI GWARANCJI: Warunki gwarancji

Ładuje się...