Produkty objęte naszym serwisem gwarancyjnym posiadają srebrny hologram z numerem ID produktu, kartę gwarancyjną z danymi naszego serwisu oraz etykietę na pudełku naszej firmy. Po tym poznasz, że produkt należy zgłosić do naszego serwisu TREKO.
Napisz do nas maila na adres serwis@treko.com.pl podając nazwę i model produktu oraz rodzaj uszkodzenia (możesz również załączyć zdjęcie). Pamiętaj, że do naprawy gwarancyjnej niezbędny jest dowód zakupu lub jego kopia (ksero, zdjęcie, skan). W odpowiedzi prześlemy formularz reklamacyjny, który należy wydrukować i wypełnić oraz dołączyć do reklamowanego artykułu. Całość (produkt + formularz + dowód zakupu) należy przesłać do naszego serwisu (pocztą lub kurierem) na adres:
TREKO Serwis
Ul. Unii Lubelskiej 3
61-249 Poznań
Tel. 502 312 284
serwis@treko.com.pl
Tak. W momencie, gdy serwis przyjmie zgłoszenie naprawy lub reklamacji, otrzymasz SMS-em i/lub mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z jego numerem. Możesz sprawdzić status naprawy wchodząc na poniższą stronę i wpisując numer zgłoszenia:
Naprawa trwa do 21 dni kalendarzowych (z wyłączeniem dni wolnych od pracy). Serwis zastrzega sobie prawo do przedłużenia naprawy, jeżeli zajdzie konieczność zamówienia dodatkowych części u producenta. Serwis pracuje od poniedziałku do piątku.
Tak, ale nie każdego sprzętu. Jeżeli interesuje Cię naprawa pogwarancyjna to koniecznie, przed przesłaniem produktu do serwisu, napisz do nas maila (serwis@treko.com.pl), w którym opiszesz jaki produkt masz do naprawy i co jest uszkodzone. W odpowiedzi prześlemy decyzję i wycenę naprawy.
Nie naprawiamy:
- maszynek do strzyżenia
- nie ostrzymy noży tnących i nożyczek
- trymerów i podgalarek
- sprzętu kosmetycznego
- sprzętu do pielęgnacji skóry i paznokci
Niestety, ale bez dowodu zakupu lub jego kopii nie możemy zrealizować naprawy gwarancyjnej. Karta gwarancyjna powinna być dołączona do reklamacji, gdyż prezentuje warunki gwarancji oraz zawiera historię napraw – nie jest jednak konieczna przy składaniu reklamacji. Jeżeli masz kartę gwarancyjną to dobrze ją dołączyć.
Jeżeli chcesz skontaktować się z serwisem lub masz dodatkowe pytania odnośnie serwisu napisz do nas maila (serwis@treko.com.pl) lub zadzwoń (tel. 502 312 284). Na pewno pomożemy!
Warunki gwarancji przedstawione są w zakładce WARUNKI GWARANCJI: